Sunday, April 10, 2011

egokah saya???

urmmm

E-G-O

e.g.o


E.g.0

eg0kah aku ??????????


kamu !

saya rindu kamu!

serius.tak tipu.

tapi.

saya takut nak tegur kamu.

takut.risau.risau sangat.

mungkin saya ganggu hidup kamu.

mungkin saya bole ilangkan m0od kamu.

mungkin kamu menyampah dengan saya.

atau mungkin saya bertepuk sebelah tangan.

untuk jaga hati kamu dan hati saya.

biar saya pendam.

diam.

dan diam.

yang penting saya nak kamu happy & bahagia.

rindu.

rindu sangat.

rindu kita yang dulu.

suka.duka.ketawe.nanges sme2.

rindu mesej2 kamu.

rindu kejut2 subuh.

rindu calling2 dengan kamu.

rindu ym dengan kamu.

mungkin itu dulu.

syukur.syukur.syukur.

DIA bagi jgk peluang utk kita kenal dan rapat.

kita kongsi itu dan ini.

kamu bagi semangat saat saya susah.duka.sedih.

tapi.itu dulu.dulu.dulu.

walau hanya untuk seketika.

tapi itu itu sangat berharga buat saya.

andai ini takdirNya.

saya kene kuat! kuat! kuat!

kene redha dengan ketentuan ini.

saya sayang kamu!

x akan pernah lupa kamu.

x akan pernah lupa segala kenangan kita.

x akan pernah lupa segala budi baek kamu.

mungkin kamu terlalu baek untuk saya.

saya sentiasa doakan kita tetap terus bersahabat walau hanya sekadar "k.a.w.a.n"

jaga diri kamu baek2 yer.saya da x bole jaga kamu macam dulu.

biar saya tengok n doakan kamu dari jauh.

apa2 pun kamu sahabat saya dunia akhirat.sayang kamu!





No comments:

Post a Comment