Saturday, August 20, 2011

Allah uji sebab DIA sayang..!


19 August 2011.

tibe2 rase x sihat..

rse nak demam.

perut meragam.

x stdy ape2 lagi utk jwb biss.comm ptg tu.

afte sahur x larat.tdo jap.

pkul 10 bru nak start stdy.paper kul 3ptg.

bayangkanlah. bce ape yg mmpu jer.

tawakal jer la.

terawang-awang pegi jwb exam.

jawab.terlelap.jawab terlelap.

Ya Allah kuatkan aq.. huhu

cepat2 jawab terus tido.

da x tahan sangat.rase mcm nak pitam.

sedar2 lecturer da tarik ketas nak collect ketas jwpn.

Ya Allah hnya padaMu aku bertawakal.

balik exam da x mmpu nak drive.

mintak tolong Hanis Nadia drivekan.

tq so much Hanis =)

pastu mintak Hanis pegi belikan 100plus 2 botol.

balik umah solat terus golek2 atas katil.pening sgt2.

k.yana terus dtg umah.

susah2 jer.jd nurse jap utk saya.

saya terharu sangat. T_T

sampai kul 1pg jd nurse utk saya.

thanks so much nurse garang.

appreciate it a lot. sayang akak byk2 <3

arini da oke skit. 

Alhamdulillah =)

hari ni akak saya tu sibuk2 lak nak masakkan utk saya.

siap suro makan byk2 lagi.

da ckp xpe .xyah. 

"tumbuk kang.!" itu jer ayat dye =p

thanks s0 much Cik Norliyana Nasarudin =)

sem0ga Allah balas yg terbaek atas jasa baek akak =))

ALLAH UJI KITE SEBAB DIA SAYANG KITE <3



No comments:

Post a Comment