Wednesday, March 9, 2011

x mampu nak tahan lagi...

sedih
sayu
sebak

saya rindu mak

saya rindu mereka.

saya nak sangat bersama mereka.

i wish i were there. Dear God,please give me the strength ='(

saya dapat rasa apa yang mereka lalui.

saya dapat rasa sengsara mereka.

kalau diberi pilihan.

BIAR SAYA TANGGUNG SEMUANYA.

yang penting mereka BAHAGIA.

Ya Allah kuatkan hati mereka.tabahkan mereka.jauhkan segala sengsara.lindungi mereka 

saat jarak memisahkan aku dan mereka.

Ya Allah kuatkan hati aku.tabahkn hati aku.


* air mata mengalir laju saat entri ini dicoret.huhuhu *

2 comments:

  1. seyez,, nk nanges =( elisaa kuat k...

    ReplyDelete
  2. thanks dayah.insyaAllah saya akan terus cuba.cuba dan cuba untuk terus kuat. mereka sangat memerlukan saya.mudah mudahan dapat terus tersenyum walau pelbagai ujian n dugaan menimpa. DIA pilih saya dan saya ada DIA. :)

    ReplyDelete